yummie!

Ikväll har jag haft sån huvudvärk och varit toktrött så jag har läst lite Sagan om ringen (läs: halvsovit),
pratat i telefon med Russel (läs: halvsovit) och legat på mattan i hallen och klappat katten (läs: halvsovit).
Jag hade tänkt lägga mig så fort klockan blev över 9 så vad hände? Klockan är liksom över 11 och
jag är fortfarande vaken. Jo, jag fastnade framför Win a date with Tad Hamilton.


He won over my trötthet if you know what i mean, cause I don't för hahah det där var ju bara asfult..
Jaja! TOKSNYGG OCH SEXIG, dööööööör. Hon väljer så fel kille.


Kommentarer
elsa

Men neej Anneli hur många gånger ska vi behöva ta den här diskussionen?! Hon väljer rätt!! Eric är världens gulligaste och kommer vara mycket lättare att lita på för Tad kommer ha miljoner av andra tjejer efter sig hela tiden. Hon passar bättre med Eric

2010-12-02, 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0