volontär?!!!

Jag har spanat runt lite på olika volontärsidor, måste komma bort och göra det
och det här lockar så sjukt mycket, den här sidan, spana in och åk med mig för
vet inte om jag vågar åka ensam hehe (läs: keela, skaffa pengar och kom!!!!)

Bilden är härifrån, en tjej som nyligen varit där och skriver massa om det, read it bitches!


Det enda som känns lite ..fuck.. är att man måste skära upp kött och sånt när
man hjälper till att mata djuren och det var en bild på avhuggna åsnehuvuden
och kroppar.... plus att det inte finns något eluttag i stugorna=ingen mobil.
Annars verkar det hur underbart som helst!!! Gå på promenad med lejon,
klappa geparder, massa olika uppdrag och åhhhh, jag villvillvill.

Herregud, jag ser till och med fram emot att hugga träd för att få
gräset att växa=mat till andra djur. I wanna slita!

Fast dyrtdyrtdyrt. Eller 3 veckor går på runt 20 000. Men värt?

HUR UNDERBART SÖT?????????

Btw, nämnde jag att man får kela med lejon- och gepardungar??? AAAAAHHH GE MIG♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0