spelkväll idag istället

Jag har haft världens slappaste dag. Och det var hur skönt och välbehövligt som helst!
Jag har spelat massa saker med mina syskon; först Monopol (som jag vann. Helt seriöst.
Jag utklassade både Tomas och Kicki, har t.om. bildbevis på det som kommer upp på
det, dom finns nämligen på Kickis kamera och tror hon kommer gömma dom för mig..),
sen spelade vi Mario Kart, tittade på Brasilien - Argentina (0-1), Sverige - Tyskland (0-0)
och sen spelade vi poker. Där jag och Kicki utklassade Tomas och Henrik men sen körde
jag en all in med inget på handen. Korkat, jag vet, men hoppades att Kicki också bluffade
men för första gången i världshistorien gjorde hon inte det och vann. Jaja, congratz till
den vinsten
(men inte till Monopol-vinsten för den hände aldrig!! MORRRRR).

Pokerkväll, 2an på gymnasiet. Jag ledde storslaget men pallade inte sen och went with it mot Malin. Och förlorade.
Man tycker ju att jag borde ha lärt mig sen dess men niet.

Just nu är jag hungrig som en galen kickikorv men har redan borstat tänderna
så ska läsa/sova bort min hunger istället så hörs vi imorgon, pussnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0