orange och basketmatch

Det blev lite kaos när jag slutade jobbet strax innan 4, jag och Majan hade världens
beslutsångest men tillslut bestämde vi oss. Och insåg att vi hade 20 min på oss att
göra oss iordning innan bussen gick. Eh, ja. Stressigt värre men dää niice!

Russel hade bjudit med oss till Orange där det var gratis buffé på schemat med Event-gruppen
(dippbuffé och man måste köpa dricka för att få äta=49 spänn för en cider=gratis in my ass hehe)

Efter ätandet fick alla gå på basketmatch i Fyrishov, den var gratis plus att man fick massa
choklad och gratis korv så det vägde upp det hela! Aldrig sett en basket-match tidigare och
det var faktiskt kul! Fast jag och Majan förundrades mest över att dom slog varann på
eehroompahn hela tiden, men spännande var det i slutminutrarna, me like, och det
blev seger för Uppsala (dom spelade mot örebro kanske jag borde skriva också hehe)

Efter matchen försökte vi få ihop lite bra kort för att vinna en tävling, spånade ganska mycket men
slutresultatet av bilderna (och bilder överhuvudtaget) dyker upp när Russel lagt upp på fb (ja, det är en vink)

Jag och barret i Kusadasi i somras♥


Kommentarer
Cissi

tack sötnos! :)

2010-11-05, 22:55:45
URL: http://cviklund.blogg.se/
Stephanie & Sannah (AMPELOS)

:D



åhh kusadasi:D

2010-11-06, 00:09:58
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0