nörd ftw

Alltså det känns så himla tomt.. I över en månad nu har jag läst om alla harry potter-böcker,
jag har liksom när som helst kunnat komma in i hans värld och vara fast där, men igår natt (kl 3)
läste jag ut sista hp-boken och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Det känns liksom
tomt och saknar allt det där haha, och jag veeet att jag är världens nörd men alltså.. Jag vill ha kvar den
världen, om ni förstår hur jag menar? Tror faktiskt jag har fått en liten smyg-crush på harry (förlåt russel hehe)
Nästan så att jag funderar på att läsa om dom igen hehe....? Hur okej är det på en skala mellan 1-20 000?
(säg att det är superduper okej eller få mig att gå vidare!)

Låtsas att jag läser på bilden så passar den in


Kommentarer
HJÄRTA!!

HAHAHAHHA TOTALLY KNOW THE FEELING!!!!

vart tog min egen lilla värld vägen liksom? den bara försvann, UTAN NÅGON SOM HELST HIMLA FÖRVARNING! :O (förutom att jag kanske sakta men säkert läste ut alla böcker.................... osv osv i evigheter)



Ank, we have to move on.. Jag vet att det gör ont inom dig och att du dreglar på din tröja och slår dig själv om och om igen i huvudet med en stekpanna (tänk dobby-style (ÅÅÅH dobby :'( <3 )) men that´s life. Vi får se framåt, hitta nya utmaningar och spännnnnningar i livet och sakta men säkert försöka få ett liv LIKSOM.



we can do this!!!1!!

FOR HARRY! AND FOR DOBBY!!

2010-11-22, 19:21:02
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0