katter (kaos+bitter haha, lol)

Alltså idag........ Humöret var allt annat än på topp och att sen upptäcka att några
har använt ritrummet till ett färg- och vattenexperiment-rum gör ju inte saken bättre.

Fritidset stänger kl 17.30 och vid den tiden var det fortfarande barn kvar och Louise
och hennes mamma stod med bilen utanför mitt hus och väntade på att hämta upp mig
till gymet. Ehm, kaos. Fick inte tag på Emelie som skulle byta av mig, ringde istället pappa
som fick packa en träningsväska åt mig som dom tog med till parkeringen utanför jobbet,
dit jag sprang kvart i sex samtidigt som barnet gick utanför dörren (hon blev hämtat, jag
slängde inte ut henne om ni trodde det)
. 18.00 var vi på Styrkamedel-passet som jag dog lite
av, var jooobbigt, liksom plankan när man redan gjort massa situps och cykelövningar innan??
I mean, come oooon dude!



För att uppväga bitterheten i inlägget slängde jag upp två underbara bilder från weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0