kaos<3<3

Mario Kart är bland de bästa spelen som finns, särkilt på Wii.
Älskar kaoset, paniken, ilskan och skadeglädjen, hur underbart som helst♥

Så det har jag alltså spenderat kvällen med, men tvingade bort mig sjäv nu,
tänkte att jag skulle upp kl 8 men det är ju 9, skööönt! Jobbar 10-14.30 imorgon
och ska in till stadsparken med barnen, nåde spindeldödare om det regnar då......

Åh jag skrattar fortfarande för mig själv när jag tänker tillbaka på spelomgångarna haha,
hur min storebrorsa alltid får minst tre blåa skal på sig när han ligger först, awesomeness!
Sista omgången var hur spännande som helst, körde bara 3 banor och jag och Tomas hade
lika mycket poäng. Jag åker om honom på sista varvet (han fick blått skal, ofc) och det är hur
jämt som helst mellan oss men jag leder. TROR NI DÅ INTE ATT JAG FASTNAR I VÄGGEN????
PRECIS INNAN MÅL!! JAG BLIIIR SÅ ARRRG! Mitt smeknamn Manneli fick en ny innebörd efter mina brölanden....

Bara för att visa på ett litet hum hur det kan se ut när vi spelar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0