i'm gooood

Jag hade inte köpt godis eller ostbågar på typ två veckor och jag har inte ens vart sugen!
Så köpte jag igår och det smakade bara helt okej, jag tror jag är på väg att få bort allt sug, WOHO!
(ja jag vill att ni ska skriva att jag är megaduktig :):))

Idag jobbar jag 13-17 tillsammans med Majan och sen ska vi köra en chillkväll bestående av
Mario Kart. Och denna gången ska det bli en chillkväll, inte som förra helgen då jag fick
inbjudningar från tre olika håll till olika grejer, hej beslutsångest!

Majan och Henrik på Lovisas student i våras/somras


Kommentarer
awesome. ja, allt som behövs

ÅH DU ÄR DUKTIG!!

(menar det faktiskt :O inget drygt hej ironi inlägg (som för övrig kan vara väldigt kul hehehhe))

2010-11-12, 13:28:37
URL: http://dancedarling.blogg.se/
Anonym

way to go!! :D :D :D hang in there!

2010-11-13, 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0