i'm alive

KICKI ÄR HEMMA IGEN!!!!! ♥ Hela familjen drog en smått kaosig resa till arlanda och
hämta henne, fresh from egypten! Vi har fars dag-fikat med fruktsallad och kladdkaka
med after eight som vi barn gjort och tidigare under dan var jag, majan och henrik och
storhandlade, köpte bakad potatis och fixade iordning det, GOTT, vill ha mer heeheh.

Kicki och Majan för ett år sen

Om jag överlevt gårdagen förresten? Knappt! Vilket jag inser ännu mer nu när jag
skrev gordagen först... haha wtf.. Kul vare iallafall! Förfest hos frida, taxiresa in till
stan med suraste chauffören och sen saluhallen där det blev shots och dans, NICE!

Och nu håller jag på att somna men jag villvill se klart Inter-Milan, 0-1 so far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0