helmysig första advent!

Åh jag har haft världens mysigaste första advent! Eller den började jobbigt eftersom jag
var tvungen att säga hejdå till Kicki som siter på flyget till Dominikanska Republiken
nu, men hon kommer  hem igen i slutet av mars så det är inte så långt!! :D

Efter tomtegröt med sirap (SÅ HIMLA GOTT) till frukost åkte jag och Russel ner på stan
där vi och elsa, paula, louise och ludwig fikade en snabbis innan vi mötte upp Lotten,
Malin och Erik och tittade på fyrverkerierna. SÅ HIMLA COOLT OCH FINT OCH BRA!!
Glömde till och med bort att att frysa då, och då det är tio minus kanske ni får ett
hum (:p) hur bra det var! Efteråt gick jag, Elsa och Lotten och fikade igen, jag tog
kaffe vilket jag ångrar starkt nu, har varit jätteyr ända sen jag kom hem, hurray!

Russel imorse (eller okej, kl 2, men typ imorse för oss)

Failad bild på fyrverkerierna

Elsa och Lotten på väg till fikat!

Elsas espresso. Och fuck, kom på att jag drack en dubbel espresso vid första fikat,
säkert därför jag är så snurrig som jag är nu. SACRÉ BLEU!

Lotten och jag, hahah lite gamla-tanter-varning på oss....


Iallafall. Vi planerade nyår och jag är så himla taggad!! Det kommer bli hur bra som helst!!

Förövrigt håller jag på och laddar upp filmen från fyrverkerierna. Jag har hållt på i nästan
en halvtimme och den har kommit 31%. WOHOOOO! Jaja, ni får det när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0