ett stycke rubrik!

Trots att jag imorse konstant tänkte "Jag går upp kl 8 en lördagsmorgon, FML"
så blev dagen bra då kursen var bättre än vad jag väntat mig och nu vill jag att hela
familjen ska komma hem så jag kan visa vad jag lärt mig *stolt barn visar teckning typ*

Förövrigt är jag sugen på icke-existerande mandariner och lyssnar på hiphop från
Henriks rum och Melissa Horn nerifrån, blir en ganska cool blandning faktiskt.

OCH HALLÅ, imorgon är det ju första advent, vad hände där????? Jag SKA se fyrverkerierna vid slottet iallafall,
skitmysigt och fint! Men eftersom jag inte har pengar på mobilen och inte orkar köpa försöker jag
ragga upp folk via fb och här, så who's with me? Huh? HUH? HUHHHHHH??????

Förra advent första året höll jag på att skriva och gjorde det också, busigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0