26 november

Nu har jag och Majan shoppat klart inför mini-julen imorgon och så köpte vi hem
Cupidosallad till oss syskon eftersom päronen är ute och roar sig på middag.

Jag och Paula på Cupido i oktober


Snart drar jag iväg till Paula för hårfärgning (hennes) och film, myschigt!
VET NI FÖRRESTEN? I söndags köpte jag en påse (tänkte skriva påge höhö)
ostbågar, hade tänkt äta dom på kvällen men fick andra planer (wii och aoe)
så jag lät dom ligga. Sen gick det hela fyra dagar utan att jag åt dom tills
jag tillslut gav dom till min brorsa. Förstår ni? JAG GAV BORT EN PÅSE
OSTBÅGAR. Jag var liksom inte sugen och fick inget tillfälle att äta dom på.
It's a mad world I've started living in.


Kommentarer
Anonym

WAY TO GO!! DU GÅR MOT BÄTTRE TIDER :D:D

2010-11-27, 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0