valborg, bilder, del ii


You heard it. Akta, kör sakta.

Viktor chillar liksom

Jag och Malin

Paula

Jag och Paula på kiss-och-möta-Russel-promenad

GO GO GO!

Jag fastnade.

Vi hittade Russel och jag hittade en stol

Träffade folk dom kände medan jag letade kiss-ställe

Detta blev min räddning!

Stolen, Russel och Paula

Paula i tronen

Jag och Keela. Hon hittade bästa hatten på toan, awesome!

Keela, Erik och Russel

Svensk och utländsk öl

Paula smygsover del 1

Upp igen!

Paula smygsover del 2

Paula smygsover del 3

Paula smygsover del 4

Paula smygsover del 5

Nytt sällskap, denna gång av åländare, and she's up again!

Mysig park..!


Vi drog till Paula efter detta, bilder från kvällen kommer senare!


Kommentarer
- Paula

hahahhaha alltså ofta du tog sådär många bilder på mig när jag smygsover hahaha! Du måste skicka dina bilder till mig sen! :D

2010-05-01, 22:21:49
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0