bilder från i lördags: 20års-fest


Malin och Amanda hade gemensam 20-års fest!!


Jag och Russel kom en timme tidigare och hjälpte till att fixa borden som dom snela hestar vi är. Två timmar senare blev han tvungen att åka, innebandy-gala you know (på riktigt den här gången)


Såg en bil som i stort sett bad oss att sno den. Inte så konstigt att alla bilar blir vandaliserade i Stenhagen...


Louise och Lurwig!


Paula är söt och jag är lite halvdan (höhö)


God välkomstbål!!


Amanda kör charader. Hon var en pingvin som dödar sin sälkompis?


Tricky?


Det spöregnade ute så den stod under ett partytält. Johan tog ut den i regnet då det kom för mycket eld. Viktor: Ta in den igen!! Bättre ett sönderbränt tält än en blöt grill.


The grillning


Malin var tydligen naken


Paula: Jag ska döda dig och gömma din kropp i den där


The killer herself


Stenhårda poser! Jakob, Anton, Viktor


Lööööv was in the air! Johan och Marcus


Mitt lag! Annika, Tim, Siri, Paula


Louise var snygg i mjukisbyxor (det var kallt)


Eh. Var inte hungrig men ville ändå smaka. Då gör man såhär.


Paula in the kitchen


Louise och jag chillade på golvet med Ludwig och sen Malin


Ludwigs boobies?


Louises tånaglar?


Vi spetsade Paulas morgan med vitt vin. Mums.


Louise och Ludwig på bussen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0