åska

Det åskar ute! Och spöregnar! HUR SJUKT MYSIGT ÄR INTE DET????

Kommer ihåg för ungefär 6 år sen (AHMAGAD, måste sluta skriva hur många år sen, kommer få ålderskris av det!) när jag var hemma hos Louise. Och det började spöregna och åska. Minns hur jag sprang runt på tomten, barfota i regnet och ropade till en livrädd Louise att det var lugnt, blixten skulle inte slå ner i mig, det fanns massa höga träd vid sidan om. Och sen slog blixten ner i mig. HAHAHHA skoja. Just had to. Nej men jag lydde Louises oroliga rop och satte mig tillslut under tak på altanen. Med en filt om jag inte minns helt fel och bara tittade på alla blixtrar. Det är så himla mäktigt tycker jag.




Kommentarer
Anonym

haha och så slog den ner i mig :P

2010-05-23, 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0