tricky

Åh, jag vill jättegärna läsa den tredje boken av Edies dagbok, men wtf, jag kommer aldrig kunna somna då.... Vet inte om jag kommer kunna lägga ifrån mig den... Åhh... Vågar jag? Should I go for it? SHOULD I???! SHOOOOUUULD I????????!?

Nej men.. Trött tjej med magont borde nog sova istället för att svamla. Imorgon börjar jag 1, jag har avböjt att få massage dom två eller tre kommande onsdagarna för det skulle kosta 150 :- varje gång och fastän det var jätteskönt vill jag inte lägga ut pengar på det. Så. Sovmorgon imorgon! Ska nog gå upp ganska tidigt ändå, eller runt 10 hehe, och sola,
så länge det är fint väder. Hoppashoppashoppas!

Efter jobbet ska jag ner på stan direkt och sedan dö lite. Berättar mer om det imorgon!

Godnatt little precious, tack för att just du
(nej, inte du. Du! (ååh, hahaha tråkig tjej))
läser min blogg hihi :)

*glad tönt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0