time to go to bed

Nu har Majan och hennes kompisar kollat klart på New moon i mitt rum (fuck, hoppas dom inte upptäckte mina smutsiga trosor som låg i soffan haha) och pappa vill ha datorn så det finns väl inte så mycket annat att göra än att sova. Kul liksom!
*vill inte erkänna att jag faktiskt är exalterad över att få sova hehe*

Imorgon ska jag och Majan försöka hinna iväg till Livets Ord där Lovisa springer ut klockan 12! Men eftersom jag börjar jobba klockan 1 så kan det bli lite tricky, men som sagt, vi ska försöka! Ska få sluta vid 3 imorgon eftersom vi ska på hennes studentmottagning direkt efter, ska bli riktigt kul! På kvällen blir det bio med Russel om vi hittar någon bra film,
varför går det inga för??? Kommer inte gå några bra i sommar, that sucks.

Och btw. Helt seriöst. VEM VARE SOM RÖSTA PÅ ANNA? Ett av barnen på fritids sa att hon hade röstat på henne. Jag fick verkligen anstränga mig för att inte hälla mitt vatten över henne. Driiiver. Helt seriöst. Klart jag inte skulle
 *hoppas verkligen ingen förälder läser det här och tror att jag på något sätt är seriös*



Nej. Godnatt med er! POSS!


Kommentarer
bitterfittan

fan va najs att grilla (:



jag har haft det bra tack!



vad ska du hitta på imorgon sötnos?

2010-05-28, 01:59:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
mayyo

hahaaha vi märkte dom ej! (trosrona)

2010-05-28, 09:57:05
mr K

HAHAA! I know you wanted to häll it.

2010-05-28, 12:08:21
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0