planer inför imorgon

Imorgon måste jag cykla och ladda på ett nytt busskort på Ica Norby. Det hade inte varit några problem om det inte vore så att jag redan har ett busskort. Som jag fyllt på helt själv. Men min brorsa behöver låna det så då ska jag fixa ett som dom andra syskonen ska ha eftersom han inte hinner. Jaja. Sen ska jag ringa och boka biljetter till Lovisa och Linneas teaterföreställning, Atridersagan. Tror det kommer bli grymt!! Jag och Majan ska titta, ska bli så himla kul att se dom igen även om det bara blir snabbt. Linnea ringde idag och jag fick ont i magen av skratt. Dock är jag helt otränad så det säger väl inte så mycket men aa... Still... Sen blir det jobb iallafall, jag stänger runt klockan 18:00 och klockan 19:00 blir det antagligen teaterföreställningen, WOAH! Hoppas jag hinner bara! Fast jag har blivit himla bra på att stressa på senaste tiden, känns som att jag alltid rusar omkring i sista stund. Sovdags nu iallafall! Hörs mer imorgon när jag vaknat och ätit frukost, as usual!

Igår innan jag åkte till Louise. Gillar att jag tog upp mina fingrar i sista sekund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0