pippi-paula

Halloj! Jag sitter hemma hos Paula just nu, på en stol halvvägs in i badrummet med datorn i knät eftersom jag är in charge of spotify, paula färgar nämligen håret på Louise igen, nu ska det gå från oranget till blont, håll tummarna! Direkt efter jag slutade åkte jag ner på stan och åt på Cupido med Russel, Erik och Keela. När Russel drog försökte vi komma på vad Erik kan klä ut sig till på Russels skiva imorgon, temat är Som ni aldrig sett mig förr. Jag och Keela tyckte han skulle partille johnny/fjortis, hoppas han blir det hihi! Louise, Paula och kanske Malin ska också vara fjortisar, åh, kommer bli så kul haha! Gick och letade efter lite inspiration på stan tills det stängde. Jag hann köpa ögonskugga, cider, fylla på busskort och hämta ut mina p-piller. För att jag hämta ut det 3 veckor försent får jag betala 300 spänn mer, SÅ SJUKT OVÄRT!!! Åh, dumma mig som inte hämtade ut innan jag fyllde 20. MORRRRRRRR. Aja..... Fräs.... Vi gick hem till Paula sen och nu sitter jag här. Ska vara lite socialare, sitter mest bara och skrattar och hmm:ar åt allt dom säger hehe. Hörs när jag kommer hem efter halv 9 nån gång.

Hahahahaha åh, hittade den
här på Paulas dator, blev tvungen att lägga upp.
Sliten tjej.com. Nollställdtjej.com. Lol.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0