nu är det dags för fredagsmyyys

Just nu sitter jag och shakar boobiesarna till Telephone haha. Skumt one might think. Ska gå till norby snart för att fylla på busskort och mobil innan jag tar bussen för att åka till Paula. Om Louise inte hinner med bussen från stan hoppar jag av så tar vi en promenix till Paula istället på 20 min, handlar godis på Willys och sen blir det film, massa mys!

Stor del av dagen spenderades med att jag försökte ringa för att boka biljetter till Atridersagan som två kompisar ska spela i, det tog lång tid innan nån äntligen ville svara men då gick det bra att boka biljetter, dock var det fullt ikväll så vi ska se imorgon istället. Nån timme senare ringde dom igen, nu var det en dam som sa att jag pratat med Torsten tidigare och hon skulle bara se om allt stämde. Haha, Torsten hade gjort allt rätt för det stämde, gulligt att ringa och kolla iallafall. Nu ska jag eta epple. Hörs sen you coola filurer!
Paula, jag och Louise i onsdags. Jag stabbar Louise?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0