nice

Studentmottagningen var riktigt kul, eller det blir ju alltid så när man träffar Fundells, men det var massa människor där, det togs kort i massor och åts glass. Har bilder på kameran som jag överför en annan dag, Russel är på väg nu och jag vill se Så ska det låta hehe. Trots att mamma nyss kom ner med ett systembolagetskvitto till mig som jag glömt i vardagsrummet och frågade lite vänligt att pappa undrade om jag langade till mina syskon. Känner att jag kommer vara lite obekväm när jag kommer upp dit, men jag får hoppas att pappa är tillräckligt inne i tv:n för att inte komma med några gliringar hehe
(första gången jag använder det ordet?).


Orkar inte klippa till bilden men Majan, Lovisa, jag och Storbyxan för 6-7 år sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0