my baby-doll

Morfar anlände precis till vårt hus! Vi ska fira Majan och Henrik idag också

med middag, tårta, diskussioner och skratt. Sounds perfect to me.


Jag öppnade dörren för honom i en gammal fotbollströja och siden-kalsonger

med pussmunstryck på. Kändes lite fel så nu har jag bytt om. Till min favorit
just nu. En klänning som köptes förra sensommaren och bara hann användas
en gång. En klänning som jag glömt bort. En klänning som är både enkel och
underbar. Räddar i alla lägen och man känner sig sådär somrigt söt. Nästan
så att man inbillar sig att man har fräknar och brunbrända ben med skrapsår.



Bilderna gör inte min baby-doll rättvisa men den är från New Yorker förra året, 99 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0