morgondagen

Jag är under lite pressure här, pappa ska ha datorn så måste fatta mig kort. Imorgon är det planeringsmöte på jobbet klockan 9 så förvänta er ingen uppdatering på morgonen. Ingen aning när jag slutar men ska äta på restaurang med Russel på kvällen iallafall och ska sedan hem till honom. Jag har kollat ut Il Forno, en italiensk restaurang här i Uppsala som verkar bra. En pizza går strax över hundralappen och det finns sallader och sånt där. Jag är sugen på italienskt så hoppas han går med på det! Äh, vem försöker jag lura.. Klart han gör... Hehe nej då. We'll see, men det lutar åt Il Forno iallafall. Ska försöka hinna uppdatera mellan jobbet och stan men det beror som sagt på när jag slutar, annars lånar jag dator hos Russel. This is not the last you'll hear from me!!! Ehm... Godnatt vare va?


Edit: Orka att datorn hängde sig när jag hade så bråttom!! Ofta jag print screenade och skrev om hela inlägget mega-snabbt! Ofta inlägget fanns kvar i Utkast när jag loggade in på min blogg igen... Åh... Måste definitivt gå nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0