min awesome kommande helg

I gotta feeling... ooooh.... att min helg kommer bli sjukt nice
(man kan få det i takt med musiken om man försöker några gånger hehe!)!
Först blir det ju jobb imorgon, 8-15. Efter det ska jag fixa iordning mig för att vara hos Louise klockan 7. Hon fyller år på måndag så vi firar henne hela helgen! Nu på fredag blir det förfest och sedan utgång på BJ, ska bli sjukt kul, börjar verkligen bli pepp nu! WOAH!

På lördagen ska vi till henne runt 5 igen för att ha Sagan om ringen-maraton och äta onyttigheter för att sedan sova kvar hos henne. Kommer bli massa mys!! Allltså... Massa mysigt, inte massa mys... Ni fattar? Jaja! Skoj blire iallafall! Därför blir det nog lite dålig uppdatering, ber om ursäkt på förhand för det, men kommer igen sen efteråt och lovar att I'll make it up to you! Men jag kommer uppdatera så fort jag har mer än 5 minuter på mig och en dator i närheten hehe ;) Ni får ha en härlig helg iallafall!

Förra onsdagen när vi var ute på BJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0