long time since

Åh, jag försöker skriva CV för att typ behålla mitt jobb,

det ska bli nån omställning så dom behöver cv från alla.

Jag är riktigt nervös och stressad, märks att det var

länge sen jag slutade skolan, är helt ur form för detta..

 

Jag återkommer när jag har skrivit klart, måste bara få

det här ur världen innan jag kan koncentrera mig på annat!



Edit: Ahhhh, jag måste typ ta andningspauser och lugna ner mig själv varannan minut!
Jag har ingen aning om hur jag ska skriva! Känns så himla konstigt att skriva cv till folk
som typ känner en, eller vet hur man är. Inte för att jag ljuger i cv men jag vet inte
om jag har lyckats leva upp till allting som står i mitt cv nu. Liksom jag är inte hur
social som helst mot människor jag inte känner, därför är det här tokläskigt!! :(


Kommentarer
mr k

maila den till mig om du vill! <3 <3 <3 <3 om jag kan hjälpa. men du kan bara skriva sanningen. <3 du passar perfekt till det, du trivs och barnen gillar dig. det du har duger perfekt så du behöver inte ha ångest. <3

2010-05-20, 20:41:16
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0