lame as hell

Shooo! Wtf, jag sitter vid min dator och jag kan inte centrera texten, that's weird..
Aja. Får väl bli så här!

Planeringsmöte alltså 9 imorse till klockan 12, paus för kebabtallrik och efter det var det direkt jobb fram till klockan 5. Gick riktigt bra, iallafall på planeringsmötet. Resten av dan var delvis jättejobbig, delvis hur nice som helst men så ska det väl vara!

Kom hem, hur trött och hungrig som helst men åkte ner till 6 igen för att gå till Värmlands där Gabbi undrade om jag kunde rösta på Micke och jag tänkte Well ofc! Tills jag kom för sent, glömde ta röstningslapp och efter 40 minuter i möte med årsredovisningar utan att röstningen var riktigt nära var jag tvungen att gå, min mage var farligt nära på att kurra och ett stycke Russel väntade på mig, vi skulle ju äta på Il Forno vid 7. Dock failade det. Vi hittade inte restaurangen haha så vi gick till Basilico istället och det var lika gott som sist! Satt kvar i 2½ timme, vi skulle inte kunna sova med varann så ville inte åka hem riktigt än då hehe. Sen var vi sådär jobbigt kära vid busshållsplatsen att vi pussades hejdå flera gånger, gick några steg ifrån varann, sprang tillbaka för att "ge en sista puss". Lame, jag vet.


Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

hahhaha vad gulliga ni är :P

2010-05-10, 22:53:58
URL: http://pa0u.blogg.se/
pussturken(filippinen)

Vem vare som kalla oss lame???

2010-05-10, 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0