i'm lovin' it

SJUUUKT UNDERBART VÄDER! I'm lovin' it och har varit ute hela dagen, ända sen Majan väckte mig runt 11 fram tills att jag kom hem från Gottsunda för en kvart sen. Legat ute i bikini och svettats. UNDERBAAAART! Okej, hyper tjej. Därför jag inte suttit vid datorn idag.

Igår blev det så sjukt stressigt innan jag skulle iväg till Louise, inte hann jag med min powernap heller och kameran glömde jag, sacré blue! Kommer sno bilder av mina kompisar när dom kommer upp hehe, men var sjukt kul igår iallafall! Dansade järnet på BJ och var allmänt supercoola. Typ. Hehe. Det var Springbreak så var modevisning där, dom som var med var riktigt duktiga, lite drygt bara att den höll på så länge, typ en halvtimme kändes det som? Sen uppträdde Mange Schmidt, men han körde bara okända låtar så orkade inte lyssna på hela, han körde säkert Giftigt och Glassigt när vi inte var där, curse. Alla vi var jättehungriga men ville inte dra, men när några släppte 4 stinkbomber kände vi att det kanske var läge. Inte för att stinkbomben gav aptit men har man ont i magen av hunger är det inte så skönt att stå och dansa direkt. Mc Donalds var heaven sen!

 

Visste ni btw att stinkbomber luktar äggmök?? Hur sjukt äckligt som helst!!!
Trodde det skulle lukta rök eller nåt, men nej. Fiiifan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0