hey, the rain has stop (önsketänkande)

Det blev ingen massering idag, skönt! Istället blev det nästa onsdag och jag ser fram emot det, verkar jättebra! Förövrigt sitter jag här med ångest. Vet inte om jag ska cykla eller inte ikväll. Det hade inte varit några problem om regnet inte öööst ner, åh. Får hoppas att det slutar när det är dags för mig att cykla. Anledningen till att jag vill cykla är för att min sista buss hem från halv 1 inatt och det suger.. Åh. Jaja.
Håll tummarna för att vädergudarna är snälla ikväll!


Edit: Hmm... Taxi finns ju alltid och det är inte så dyrt om man delar....
Plöstligt känns allt mycket ljusare! Plus att himlen blivit ljusare också, regnet kanske slutar ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0