helmysig lördag

Halloj! Jag är hemma nu, det blev lite change of planes. Eller ingen av dom andra (Dilan, Paula och Keela) kunde sova kvar så jag cyklade också hem för att få sova i min egna säng, ska bli skönt! Fast det var jätteläskigt att cykla hem. Var först rädd för att köra på grodor, finns 20 000 grodor i Sunnersta typ, sen blev jag rädd för allt annat och framlyset funkade inte så ringde Russel. Dock var min kavaj jag hade på mig jättetrång i ärmarna så fick typ blodstopp av att hålla i mobil, aouch!

 

Hos Louise var det iallafall jättetrevligt (låter som en gammal dam). Jag var först med att anlända, cyklade dit i shorts och linne, lovely! Vi chillade vid hennes pool, och gick sen promenix med hennes hund och sedan gick vi till Konsum för att handla Cola och Juice. Vi var hungriga så gjorde toast som vi åt ute, sedan åt vi tårta och sjöng för soon-to-be födelsedagsbarnet. Efteråt mysa vi ihop oss i soffan och åt morötter med dipp, ostbågar och chips medan vi såg Sagan om ringen - Härskarringen. Hann inte mer än den, skulle ut med hunden efter filmen och sista bussen från Sunnersta gick inte så sent så vi åkte hem efteråt, men det var jättemysigt ändå hihi!

 

Hade kamera med mig! Dock vet jag inte var sladden är som man kopplar in den till datorn hehe.. Ska försöka fixa det! Annars har en liten fågel viskat i mitt öra att Louise lägger upp bilder på sin blogg nu, snor dom nog snart då hehe ;)

Jag och Louise. Tequila-race. Tre år sen. Tufft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0