grillning i regn

Honey, I'm home! Trots att det började regna efter ett tag blev grillningen sjukt mysig! Vi satt under ett stort träd så fick inget regn på oss och vi hade massa filtar, flintastek, potatis, vitlökssmör, banan med choklad och en grill som ena stunden knappt hade någon glöd alls för att i nästa flamma upp. Bra där! Grillmästarna liksom. Fo sho.


Så himla skönt att vi kommer så bra överens på jobbet, det här är det första jobb som jag verkligen trivs med. Jag brukar ha svårt att komma in och vara social på arbetsplatser eftersom jag blir så osäker när jag är den nyaste som inte kan nåt. Jag koncentrerar mig först och främst på att göra ett bra arbete och när jag väl börjat lära mig lite blir det lite fel att börja vara social sen, när man inte varit det från början, men nu har jag inte varit nyast på jobbet, det kanske har hjälpt? Plus att det är riktigt bra personer jag jobbar med nu och att vi är ett gäng på 4 pers. Det är pretty mycket nice!


Kommentarer
J O H A N N A

SV: Boken var jättebra! En av de bästa jag har läst. Dan Brown är ett geni, hans böcker är jättebra!

2010-05-27, 21:57:30
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0