godmorgon

Godmorgon! Kom upp ur sängen för en timme sen hehe, nästan inte okej att sova i 12 timmar va.... Fattar inte varför jag blivit så sjukt trött på senaste tiden? Kom hem från Paula igår vid 1 och då orkade jag inte gå in på datorn, sorry, men nu när jag har tvättat håret, rakat benen m.m och ätit frukost är jag fit for fight!

Jättemysigt hos Paula igår, vi köpte godis, tittade på youtube-klipp och New moon. Ingen av oss var riktigt på humör för att bara sitta tysta och titta så vi skrattade mest åt filmen, särskilt en scen som jag och Paula spolade tillbaka flera gånger tills Louise fick spunk-ryck på oss hehe men hittar den inte på Youtube, crap!

Paula och Louise

Mötte min katt nån gata bort och vi slog följe hem. Tog dock ganska lång tid, hon stannade till vid minsta ljud och såg sig omkring jättelänge, men mysigt vare ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0