fail

Så! Vi spelade en bana för Majan ville sova och jag ville sitta vid datorn hehe.

Idag alltså. Jag och Louise skulle ju på Afrodans klockan 7 i Ultuna så direkt efter jobbet, jag slutade klockan 6, skyndar jag mig hem, äter fil, byter om och cyklar iväg. När vi kommer fram frågar Louise: Visst är du säker på att det var idag? Jag ba Ja, jag är helt säker, så går vi in. Och självklart så är det imorgon. Fail. Enda passet idag var intensiv styrka eller nåt. Hehehhehee. Så vi cyklade hem till Louise och gick promenad i 45 min istället på en stig där det var så sjukt fint! *gammal tant* Hehe synd att jag inte hade med kamera.... Iallafall..

Promenad på 45 min då da och sedan tvingade Louise mig att se lite av Sagan om de bannlysta på youtube. Eller okej, jag sa att hon kunde visa mig eftersom hon så gärna ville hehe ;) Sen turbo-cyklade jag hem, åt middag, hjälpte mamma med disken, duschade och nu sitter jag här! När jag kom hem kom  Majan förresten och berättade att hon också hade failat. Hon skulle ha fotbollsmatch men hon hade kollat fel datum så hela laget samlades i onödan hehe. Märks att vi är systrar?

Louise under vår förra promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0