done

Så! Fick ett mail om att jag inte följt min handlingsplan (igen hehe) som jag har eftersom jag är inskriven så jag får ersättning från Arbetsförmedlingen, så det var bara att söka jobb och skicka mail och informera om vilka jag sökt. Nu är jag done and done.

Imorse snoozade jag i två timmar. Det var helt omöjligt att komma upp och när jag väl gjorde det hade jag ont i huvudet och kände mig sjuk så blev inget jobb idag heller. Usch, får sån himla ångest när jag inte jobbar, känner mig så skyldig och att alla ska bli arga på mig, men det borde ju inte ske så ska försöka push those feelings back. Har iallafall läst klart Berättelse om Herr Roos. Done and done med den också. Himla bra bok, LÄS DEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0