clumsy you said?

Det senaste halvåret har jag märkt att jag har blivit så sjuukt klantig. Jag spiller varannan gång jag dricker eller häller upp vatten, jag välter ner saker ständigt osv.
Ska berätta lite om min morgon, en helt vanlig morgon för mig.

När jag kom ut ur mitt rum fastnade jag med shortsen i en kartong. När jag duschade välte jag ner tvål-flaskor. När jag provade kläder satte jag på mig linnet bak och fram och slog i en lampa. När jag åt frukost blev tidningen jätteblöt pga att jag spillde 20 000 liter vatten. När jag sminkade mig tappade jag mascararan i handfatet. Och allt detta är bara vardagliga händelser för mig. Tack och lov har det inte hänt någonting (än) här vid datorn men det kommer ladies and gentlemen, det kommer..

HAHAHHAHAHHAHAHAHAH dör åt den här bilden!!
Familjen var hos farmor och farfar för 5 år sedan. Majan blev arg på oss syskon,
varför kommer jag inte ihåg, och skulle springa iväg. Hon hoppar över ett staket, ramlar
och kicki lyckas precis få med det på bild. Vi asgarvar och hon springer rasande vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0