bilder från studentskivan igår

Egentligen har jag ingen ork alls för det här men wtf. Har jag lovat och har jag varit borta utan ett ord i ett dygn så ja, då ska jag väl banne mig lägga upp lite bilder.


Kvällen började hos Louise där vi fixade oss.

På bilden: Paula och Louise tuperar sitt hår



Dom var utklädda till fjortisar in case you didn't notice. Helt awesome.


Jag var Pikachu!! Blev tvungen att köra med bajs-posen, visste inte what else han gjorde


Louise tänkte köra med papper som stack fram från bh:n, det skulle se ut som om hon stoppade upp den men när det såg ut som om hon försökte stoppa bröstmjök la hon ner idén.


Keela var Jigglypuff och attackerade Paula med sin penna


Keela och ett stycke mustach!


Mun och Erik


Singstar! Malin i mitten var emo hihi


Paula, jag, Keela


Vi kutade till bussen. SJUKT JOBBIGT, var andfådda halva bussresan


Dom var tvungna att leva sig in i rollen och andra halvan av bussresan spenderades med att sjunga på den där "Hej hej hej, jag är bara 14 år"


Jag och Malin


På BJ


Keela hittade 240 på golvet!!


Det blev 5 piggelin-shotts!!


Robotdansen? :D


Spegelbild - ett måste


Keela skulle rita nåt på mig, kommer inte ihåg vad och ser inte vad. Pikachu kanske?


Eftersom jag inte ens såg vad det var började jag rita grisar på folk istället


Vår mästare: Ash Ketchum!


CHEW!!


Russel, Pokémonbollen och Stoffe



Haha love it :D


Öronhållare!


I full färd med att tatuera folk



Erik


Vidar/Vidarlina
(vad är dealen med att jag alltid lägger på "lina" när man gör om till tjejnamn?)


Aram, även han fick en gris på armen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0