bada bör jag, annars dör jag

JAG ÄR SÅ SJUKT SUGEN PÅ ATT BADA, GAAAH!!

Tänk er: bara slänga sig i en svalkande pool, dyka under vattnet, flyta omkring och öva på att sitta på varandras axlar. Lägga sig på en stekhet solstol för att sedan sätta sig vid poolkanten när det blir för varmt, hälla vatten på brunbrända ben.

JAG VILL HA TURKIET OCH SOMMAR NU. OCH EN POOL. BUMS! NU. NU. NU. Åh..

Måste dricka lite vatten, då kanske mitt sug går över lite, men helt seriöst, den som köper en katt-säker pool till mig blir min bästa vän 4 evah. Och blir länkad en gång i timmen!

(OBS: Poolen måste vara minst 170 cm bred, lång och över 1 m hög)







Kommentarer
emilia

härliga bilder, :D



läs o kommetera min blogg ? :)

2010-05-19, 14:39:19
URL: http://emiliahejelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0