back from the dead? or from my head?

4 timmar och 262 sidor senare har jag läst ut Edies dagbok - hjärta och smärta. Kunde helt enkelt inte sluta när jag väl börjat och imorse hade jag det för mysigt för att blogga hehe. Jag och Russel satt ute på altanen och åt frukost medan han spelade lite gitarr, sedan låg vi och solade en snabbis innan jag gick iväg till jobbet.

Jobbet tillbringades mest utomhus. Både jag och Daniel slutade klockan 4, men någon var tvungen att stanna kvar 30-40 min och hjälpa Emelie så vi kastade sudd om det. Daniel vann 4 gånger på raken. Vad är odd sen liksom??? (eeh....50%-50%). Äh, hjälpte till att plocka pärlor istället sista timmen så det var chill ändå, inte värsta kraftansträngningen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0