älskar dagar som denna

Åhhh, vilken bra dag det har varit idag! Gick och hämtade det andra gänget från skolan och sedan satt vi ute större delen av dagen. Jag pratade med barn jag inte pratat lika mycket med förut. Och barn jag pratat mycket med förut pratade jag ännu mer med idag. Social och glad och barnen var likaså, så det blev dunder, vi spelade kula. Det är inne igen.

Minns när jag hade massa kulor när jag var liten och hade alla i en svart glitter-påse. En kille kom fram till mig och frågade varför jag hade alla kulor i en hundbajs-påse. Tror inte jag kom på nåt passade svar, vet faktiskt inte hur jag reagerade. Och nu såhär i efterhand är jag inte ens säker på att det var en glitter-påse, det kan lite gärna ha varit en hundbajspåse. Men ändå. Dumma pojkvaskel att påpeka det. Efter den incidenten blev det inte lika kul att spela kula längre för mig. Eller så blev det bara allmänt ute, dunno.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0