you say i'm falling behind

I min desperation att få bort mitt gamla nagellack försökte jag med alsolsprit (plus att jag inte kom ihåg om man kunde använda det eller ej. Det kan man inte.) men tillslut hittade jag nagellacksborttagningsmedlet (höhö, långt ord) undangömt i Majans rum. Eller i hennes hylla iallafall. Hon hade fransk manikyr och eftersom mina naglar är långa och det var så snyggt på henne provade jag också det och voila! Nu har jag fransk manikyr igen, för första gången på flera år. Hur kan det vara så svårt egentligen? Mitt ena långfinger är helt fucked up så jag får väl helt enkelt låta bli att peka och visa det för folk, men om man inte kollar nära ser alla mina fingrar ganska snygga ut! När jag tröttnar ska jag klippa naglarna och måla dom lila *längtar hihi*

Okej. Det var ett helt inlägg om mina naglar, men det är vad jag har sysselsatt mig med nu på morgonen. Snart ska jag börja sminka mig och så inför jobbet and then I'm off. När jag slutar ska jag möta Martin på stan och fika och do som catching up!


Dålig bild på mina naglar. Ser ni att dom är ganska blåa?
Jag har inte målat dom så, dom är bara tok-kalla efter att jag doppat dom i iskallt vatten i 10 sek för att torka nagellacket (very good tips, prova det! Dock inte när ni redan fryser om händerna)


Ska bara visa mina ring-fingrar också. Kolla böjt det vänstra är haha!!
Vad hände där liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0