ny kategori


Share your story, even when it hurts.
Det är väl lite det som min nya kategori går ut på.

Där kommer jag lägga upp texter med känslor. Känslor som inte längre får plats i huvudet, som behöver komma ut på pappret. Eller ja, som måste skrivas på ett tangentbord i det här fallet men det funkar lika bra! Det är iallafall känslor som en gång betydit någonting, känslor som finns nu eller känslor som aldrig funnits men som ändå behöver komma ut. Texter om det mesta helt enkelt, men mest om kärlek. Såklart.

Ibland kanske jag lägger upp texter som jag inte ens har skrivit,
texter jag tycker är fina och värda att uppmärksammas,
men isåfall kommer jag alltid att berätta det.
For your information.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0