well done jack, glug down that cider

Imorse när jag väl gick in i badrummet var spindeln borta....

Den har inte synts till på hela dagen och ingen har tagit bort den, det gör mig ännu räddare... Jag kommer säkert glömma bort den och så dyker den upp när jag minst anar det, CURSE. Typ springa mot mig när jag sitter och kissar :(

 

Jag började ju redan (redan och redan förresten, hehe..) klockan 12 idag eftersom det var möte, vilket det är varje måndag. Jag satt och garvade mest hela mötet, t.ex. när mina två kollegor (vuxet va?) höll på att prata om varsin gubbe som pratat med  dom, vilken som var bäst och vilken som skulle få komma och hälsa på i fritidset. Sen började dom prata gångstilar också, oerhört kul, men you kind of had to be there för att förstå det roliga plus att jag inte orkar skriva ut allt ändå hehe. Men kul var det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0