video-klipp som lovat!


Gabbi och Sandra visar runt mig i sann cribs-anda när vi var på förfest i höstas.
Jag har en förkärlek till "this is where the magic happends",
hur många gånger säger jag det liksom?

Billing ska ge Sebastian bitch-slap, dunno why. Jag är så himla skadeglad,
liksom aslycklig över att han blir slagen haha? *vill ha hemmafest*

Sist vi var ute. Paula var inne på nån hemsida, "Sveriges konstigaste".
Vi tyckte hon sa Sveriges konstigaste man (egentligen var det Sveriges konstigaste namn)
så Louise skulle härma hur han skulle se ut. Tydligen visste hon inte att jag filma hehe.

Nyårsafton och Johan försöker förklara hur tjejer kan kissa i kors.
Förstår fortfarande inte det där, liksom HUR?
"Lämna det där, jag ska visa hur man kissar i kors när jag blivit kvinna"


Kommentarer
- Paula

hahahahha åh nu ska jag sitta och kolla igenom mina egna. Har ju typ 100000-tals!

2010-03-23, 00:36:17
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0