till vårdcentralen?

Dom har fått tillbaka provresultatet från mina blodprov och tydligen

var mina värden lite låga (?) i sköldkörteln, därför ska jag gå och ta
nya prov. Mamma tar medicin för att hennes sköljkörtel är lite sisådär,
hoppas jag inte har samma sak. Vet inte riktigt vad det innebär
men man blir tröttare och fryser oftare och så.

Iallafall så funderar jag på om jag orkar gå och fixa det idag eller inte..
Usch, får ångest nu, hatar när det är saker jag borde göra men inte orkar..
Försöker fresta mig själv med att jag kan köpa ostbågar på vägen hem hehe,
så får se hur jag gör. Jag kan ju alltid cykla, det går snabbt då ju!

Dock tänker jag aldrig mer cykla på Henriks cykel, jobbigaste ever!!
Man måste hålla upp sina ben på nåt konstigt sätt för sadeln är helt
keff och lutar neråt så det är hur jobbigt som helst att trampa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0