take it away

Åhh, min katt lekte med en fluga idag.

Hon åt aldrig upp den utan bara puttade på den.

Nu har den suttit på samma ställe på köksgolvet

i typ tre timmar.  Uschuschusch, stackarn.
Jag vet att den lever för den "gnisslade händer"

en gång men den har inte rört sig annars, tänk om den lider?

Ingen vill ta ut den, särkilt inte när jag skriker att dom måste

ta ut den välbehållen. Pappa blev så trött på att jag skrek

till varje gång dom gick på det området där flugan satt att han ställde

en stol över den (inte på den) så ingen ska kunna trampa på den och

så jag slutar skrika som en annan fjolla.....

Meeean kittie....



Och jag vet att detta inlägg handlar om en fluga men liksom.. synd om den! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0