steal my heart and hold my breath

Jag chillar i handduk just nu. Jag pratade med Russel direkt efter jag duschat,
han är på väg hit och jag ba "jag ska klä på mig nu", han ba Neeeej, jag ba Okeeeej.
Hehe nej men min syster och hennes kompisar har ockuperat mitt rum också så jag orkar inte byta om just nu, väntar tills dom kollat klart på HIMYM.

Jobbet idag gick galant! Eller barnen var ganska galna i skogen men dom fick springa av sig
och det blev lugnare sen. Väl tillbaka till fritidset virkade dom flesta och jag chillade och såg på, har verkligen inte tålamodet och fingerfärdigheten för det där,
förutom fingervirkning, det kan jag!

Nu ska jag komma på nåt bra att äta innan Russel kommer, är hooongrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0