orkar inte tänka

Jag skickade helt oförberett groose tant-porr till Russel och nu måste jag lösa hans gåtor så slutar han vara arg på mig. Jag är lost. Jag hatar gåtor, jag har inte tålamoden och orket för att lösa dom. Lite hjälp vore trevligt hehehe..... :):):):)

1. Vad vill vi inte veta?
2. Vem hejar vi på?
3. Vilka glömde vi vid spisen?

Jag kommer inte på svaret..... :(

Update: Han skrev nu "Ledtråd: Vem är fångad av en stormvind? Svar: jag"

Alltså vaaaaaaa?!!?!?!

Update igen: Jag har fått svaren... Ska jag skriva dom?
Läs inte om ni inte vill veta :o:o:o
Det är iallafall musik.
1. Var du köpt din tröja (Raymond och Maria)
2. Monica (Nick and the family (heter dom så?))
3. Tomten och bocken
och ledtråden var typ Carola I guess. Långsökt as hell :(
Men smart när man väl kom på det (öh, fick det sagt hehe...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0