Leave a note, for you my only one

Honeys, I'm hoome!
Blev inte kvar på stan så jättelänge, insåg att jag bara har
4 kronor kvar på mitt konto nu efter att ha köpt en klänning.....
Vad hände med alla pengar yao? Får inte bli för slösig bara för att jag får lön..
Aja, nya pengar kommer om 9 dagar ändå! Och då ska jag fixa nytt leg hehe,
hade inga pengar att göra det för nu, klänningen gick före.
Jag orkar verkligen inte prova den just nu så håll tommarna för att den passar!
(har inte provat den alls, Majan fick göra det ute i affären över tröjan och jeansen)
När jag väl provar den tar jag kort och visar för er :)

Skor jag provade på Bianco, så sjukt snygga på!! MMMM!
Going straight up on my önskelist! Dock kostar dom 750...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0