drog en ouppskattad mr burns

Är det skumt att jag får lite dåligt samvete

över att jag inte sa till här när jag nyss gick iväg

från datorn och lagade mat med min syster haha..?

Alla vi syskon har ätit nu iallafall och det var helt okej!
Spagetthi (hur stavas det egentligen???!) och köttbullar.
Vi har även passat upp på en väldigt sjuk Henrik och vi
tre har suttit a lá Mr Burns-style och väntat  in vår storebror
som inte ens såg oss när han kom upp.... Jäkla linser, skyller på dom...

Jag, Majan och Henrik för två år sen, showing off the geeks we really are


Kommentarer
Anonym

haha söta ni är och verkar sköna!

2010-03-17, 19:25:51
rosenrasande svart man

hahaha driver kvinnan?!

2010-03-18, 00:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0