det som piggar upp så jag orkar sova

Till: Brorsan
Sms: I kväll kommer jag suga av dig till du kommer. Så se till att du sover här. :P
Svar: Aaaahhhhh nej jag vill inte veta. Skicka aldrig fel till mig igen.

Förklaring: Skickade till min lillebror istället för min pojkvän som jag ville skulle sova över. Min bror var lika tyst som mig nästa gång vi träffades.

Till: Min chef
Sms: Tjena. Måste berätta en grej sen. Min chef har nog inga kallingar på sig. Man ser kuken stå ut lite genom byxorna. Man blir ju sugen. :) Ring sen när du kan
Svar: Har inte du en man? Och vad glor du mellan bena på mig för?

Förklaring: Skickade inte till min väninna som jag trodde utan till min chef som inte hade kallingar. Att jag skojade med min vän om att jag blev sugen var ett skoj men chefen trodde helt klart på det.

Till: Min farbror
Sms: Godmorgon, jag vet att du är vaken och jag vet att du vill komma över och knulla ;)
Svar: Det där låtsas jag om att jag inte läst!

Förklaring: Skickade det här felsmset nyss och höll på att dö. Det va menat till en kille som jag brukar ha sex med men det va min farbror som fick det och jag skäms jag skäms jag skäms. Jag vågar aldrig mer träffas på en familjemiddag.


Till: Mamma
Sms: Smygtittade på din häck i morse. Den är rätt het ;)
Svar: Nej men sluta nu.

Förklaring: Skulle skicka till min tjejkompis men skickade till morsan som inte fattade att jag skickade fel.

Till: Mig
Sms: Okej vad bra. Vi älskar
Svar: Hann inte svara utan min söta farmor (som nyss lärt sig smsa) skickade ett nytt sms där det stod "Jag menade att vi älskar dig, inte ett ord till någon för då rycker jag ett öra på dig!"

Förklaring: Ja som sagt, farmor är ny på sms fronten och skickade iväg smset lite för tidigt.

Till: En kille jag haft på g
Sms: Låt mig bajsa ifred!
Svar: Eeh okey!

Förklaring: Vi satt och förfestade och blev ganska så fulla och jag behövde gå på toa och "bajsa". Mina tjejkompisar höll på ringa som galningar och tillslut skrev jag ett mess där det stod "Låt mig bajsa ifred" och det skulle till min bästis men hamnade hos den absolut finaste killen som finns, tyvärr kände han inte likadant :) Konstigt nog haha
Och ja, det va jätte pinsamt!


Till: Pappa
Sms: Förrut sa du att jag va god som en karamell, men varför slickar du mig aldrig då?
Svar: Vad är det du skriver för något,det här lägger du av med på en gång!

Förklaring: Flörtade med en kille bara, men flörten kom till pappa som inte gillade min stil. Förstår honom som pappa och jag skämdes väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0