crash into me real hard

Shuuululu!

Haft en bra lördag so far? I have! Eller typ. Den hade varit jättebra om jag inte var så sjukt trött och seg. Den spenderades iallafall med Russel på stan och sen kom Erik ner efter ett tag, men jag lämnade dom ganska snabbt, höll på att somna och svettas ihjäl, tokvarmt inne i butikerna! Jag kom iallafall hem med ett stycke vårjacka, AWESOME!
Min syster har kameran så jag visar senare!

Gårkvällen var riktigt härlig! Vi sket i Eko Rock, vi var inte så sugna på det utan en öl på Palermo kändes mer lockande. Det slutade med 3-4 kannor och från att ha suttit med Louise, Malin, Paula och Russel slutade jag och Russel med Erik och Vidar. Sällskapet under hela kvällen var riktigt trevligt och jag och Russel däckade runt 3.
Min syster har fortfarande kameran så bilder därifrån (alltså Palermo, inte sängen (dom behåller jag själv höhöhö (skämt.. Ni får se dom sen! (Okeeej...Know when to stop woman!!))) får ni också se senare!

Bild på mig och Malin på Palermo i somras får duga så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0